! ! BajuLusuhSeluarTampal: telor vs baby

Pages

Wednesday, July 20, 2011

telor vs baby

benda ni aku saje cari gaduh dengan isteri aku, beberapa kali aku guna ayat yang sama walaupun aku rasa macam bodoh je hujah yang aku guna ni..

telor yang aku nak cakap ni bukan telur ayam atau mercun telur, tapi organ pembiakan lelaki. organ badan ni aku bagi nama telor je la, okeh...?

tajuk cari pasal hari ni adalah : kena sepak dekat telor adalah lebih sakit dari melahirkan anak

lelaki yang pernah rasa kena sepak kat situ, takkan pernah nak mintak lagi kena sepak kat telor. sakit woo...! sakit rasa nak guling-guling atas highway je..

tapi perempuan pulak, mereka cakap lahirkan anak tu benda paling sakit kat dunia....cuba tengok, perempuan yang dah pernah lahirkan anak, ramai akan minta nak lahirkan anak lagi.

jadi, kena sepak dekat telor adalah lebih sakit sebab tak ada siapa yang minta kena sepak lagi...

okeh, boleh abaikan aku dengan pemikiran bodoh ini. saje je nak tulis, nanti lagi dua tiga tahun aku baca balik, terasa bodoh gila hanafi jaafar dua tiga tahun yang lepas... *apa la kau buat ni, sengal...*

13 komen komen oltromen:

Cik Puan Bunga said...

hanafi jaafar memang super sengal.

ღ p!nk veLvet ღ said...

tak penah rase 2 2 kesakitan 2, hahaha~~

missrivebell mumun said...

adoyai, memang sengal..

sleeping_maniac90 said...
This comment has been removed by the author.
Cik Nad A.J said...

serius entry ni kalau dibaca lagi 2 3 tahun mmg boleh gelak. nampak betullah kematangan berfikir tu kat tahap mana skrg ni, masih remaja lagi.. berfikiran sengal lagi.. haha..

lelaki, kalau dah rasa sakit bersalin mmg taubat tak nak beranak lg dah.. sebab tu Allah bg 'kurniaan' tu pd perempuan, makhluk Allah yang tabah. kalau lah 'kurniaan' tu ada pd lelaki, alamatnya mmg dah pupus agaknya manusia kat muka bumi ni.. betul tak? hehe.. perempuan ni makhluk yang kuat dr segi dalamannya. lelaki pula kuat dr segi fizikalnya. jd perempuan boleh bertahan dengan kesakitan melahirkan manakala lelaki tak akan boleh.. Allah dan cipta setiap kejadian dengan hikmah tersendiri.. :D

DariMataHati said...

hahaha... leh pulak terfikir benda camni... dua2 pun xtau ase.. :P

kotak said...

hahahaha...isteri dtg menyerang...
kita mensti lawan..... meh bace nih
http://kotak2dalambulatan.blogspot.com/2011/07/bibie-vs-teloq.html

Pyka Rahmat said...

hahahahaha nak sokong mana ni dua dua kelihatan benar.

abghani said...

telur dan beranak saling memerlukan..hahaha

missNick said...

hahaha adoiiii tergelak aku baca entry ni....wlpun agak sengal tp best, lawak n tak berat...

farah wahida said...

ni first time baca enrty mcm ni..apa2 pon mmg best..

Fatin Zulkifli said...

possible.. possible..

zida said...

18sx ke ni?

HAHAHA tak penah rasa lagi dua2 tu. Okey part telo tu mungkin tak, part beranak mungkin suatu hari nanti. haha

Post a Comment