! ! BajuLusuhSeluarTampal: aku tidak puas hati dengan cerita Sekali Lagi

Pages

Monday, July 25, 2011

aku tidak puas hati dengan cerita Sekali Lagi

waktu tidak afdhal berblog adalah selepas waktu solat jumaat sehingga ke waktu maghrib pada hari ahad. sebab kalau post entri dalam waktu ni, tak ada orang akan baca sangat sebab mereka sibuk pergi keluar menikmati hidup dan pergi tengok wayang cerita heri potter deathly hallows part two. manakala aku duduk di rumah seorang diri, kesepian. huu....sedih~

atau mungkin aku saja yang loser sebab tak ada orang nak datang baca blog aku.

terimalah kenyataan wahai hanafi jaafar, blog kau perlukan perubahan.

on an unrelated note : isteri aku dah buat aku tengok cerita Sekali Lagi, beliau memang pakar buat laki dia tengok cerita melayu walaupun laki dia bukan jenis suka cerita melayu. dan tiba-tiba aku rasa nak gelakkan mereka yang tak tengok cerita Sekali Lagi atau pun KL Gangster sebab aku yang duduk jermeni ni pun dah dapat tengok, hahahahaha....

by the way, aku tak puas hati dengan cerita Sekali Lagi. tak tangkap feeling pun...... korang yang dah tengok cerita tu rasa cerita tu boleh tangkap feeling ke?

cerita I'm Not Single yang ada Lisa Surihani (masa tu berlakon macam kaku lagi), boleh pulak aku feeling2.....

9 komen komen oltromen:

Unknown said...

hehe..tak tengok lagi cite tu..tak dapat nak comment lelebih...tapi kl gangster best kot...tak boring pun...

Liyana said...

due2 cite di atas x tgk lg, hhehe

abghani said...

citer cinta melayu ngan citer cinta korea jauh beza...betul tk

Ibu Ammar said...

aku belum tengok Sekali Lagi. berani kau gelak eh?..

tp aku feeling je tengok trailer dia.

Im nOt Single lagilah aku feeling. my Farid Kamil kot hero. :p

y i e n said...

dah tgk ... teros rase beruntung sbb download free jew drpd nak g tgk kat wayang, perabih duwet jew, hahaha~

emma said...

eh..eh..feeling ape..tapi tak jatuh ler air mata nieh..hihihi...

baru je tengok thari tadi mase balik tengok anak..kak ipar langgan plak..tengok je la kt astro 1st..nak tgk kt wayang..jgn ler harap..ade anak tecik, temporary aktviti ala-ala bujang terpaksa direhatkan seketika..

yahbaibi said...

Blogger hanafijaafar said...

pasal jamakkan solat untuk pergi shopping aku tak pnah dgr lagi

Tk yah lah tenguk wayang..haram gambar manusia.

Sibuk basuh buku lali pun nak tgk wayang. Bukan itu melalaikan. Tgk wayang arab la ngok ya habibi

E'in said...

xpuas hati ngan ending die.. hampeh..

Pyka Rahmat said...

best apa cite tu. sam comel berlakon gitu.

Post a Comment