! ! BajuLusuhSeluarTampal: mutiara kata yang lebih moden.

Pages

Friday, July 8, 2011

mutiara kata yang lebih moden.

aku senang bosan dengan mutiara kata yang dah agak banyak aku dengar. contohnya, jadilah seperti lilin, berkorban diri untuk menerangi. serius bosan weyh, dah tak berapa nak moden. orang zaman sekarang pakai lilin masa block out je... itu pun tak semua orang...

aku rasa mutiara kata yang lagi bes kena guna benda lebih moden. macam ni : jadilah seperti eskalator, walaupun bila rosak, tetap berguna sebagai tangga.

haha, nampak betapa lebih bagusnya mutiara kata zaman moden. tak payah nak terbakar ke, terkorban ke....


6 komen komen oltromen:

cheqhaizan said...

huhu.............btol2...leh diguna pakai gaks tue :)

Cik Nad A.J said...

eh? belajar ape kat german pakai software autodesk ni? engineering ke?

Alexandriana Alia said...

bila eskalator rosak, aku akan menyumpah "tak guna punya eskalator!"

manusia zaman teknologi yg tak kenang budi.. :p

PEAH said...

mutiara kata terbaru tahun 2011

El said...

haha....betul2. eh btaway, mana button follow?

cik ungu said...

tak jugak. kalu eskelator rosak, aku naik lif.

Post a Comment