! ! BajuLusuhSeluarTampal: mata kering

Pages

Tuesday, July 19, 2011

mata kering

alamak, aku baru sedar satu benda la... sejak bulan mac, aku pandang komputer 15 jam sehari. gilak!

kat tempat kerja, aku memang kena guna komputer, design semua dalam komputer.

balik rumah memang nak online je, maklumlah, hidup seorang diri, sungguh sunyi hati ini kalau tidak melihat isteri di skrin skype....

tengah makan pun nak tengok movies la, tv series la, dan benda-benda ni semua download kat komputer.

boleh kering mata aku macam ni, kurang berkelip agaknya. mungkin aku kena beli alat spray air, sembur sikit kat mata setiap satu minit. hahaha, bukan mata je segar, dengan muka pun jadi segar bugar bagai sayur fresh dari cameron highland...


5 komen komen oltromen:

y i e n said...

amalkan nangez setiap doploh saat, mesti segar bugar mate, hahaha~

Impiana Mayana said...

sama laaaa... haih~ generasi celik it, tapi mata yang celik tu kering je.. hehe

yusuflaili said...

salam;
Bagus guna pelekap biji mata..Ha!Haa!

Puan Eka said...

hahahaha..eh sembur guna eyemo lah..eka pun perasan mata eka kering.lagi2 pakai lenses..nasib balik dari opis sampai umah bukak lenses lepastu tuang eyemo..pehh segar balik mata

cik ungu said...

pandang benda-benda hijau.


pandang muka dua org tua lagi bagus tp memandangkan aku tak rasa kau skype dengan ibubapamu, adalah elok kiranya letak gambar pokok kat spek.

Post a Comment