! ! BajuLusuhSeluarTampal: emo tengah-tengah malam.

Pages

Saturday, July 16, 2011

emo tengah-tengah malam.

aku tulis entri yang dah macam cerpen pendek ni [link] sebab aku sedih. jadi aku pun tulis la sesuatu berdasarkan kisah benar, macam tu la kami punya subuh di hari raya.

sedih tau tak tak dapat balik raya tahun ni. takpe la, dah banyak kali balik malaysia. kalau aku balik tiap-tiap kali raya, sungguh "tidak perantau" la perangai itu. sesungguhnya cuma ada satu perangai je yang lebih "tidak perantau" dari tu---> balik raya kat malaysia, tapi hantar gambar kat surat khabar, bahagian "salam perantau". ramai weyh yang buat macam ni, usah tertipu dengan ucapan-ucapan sayu kat caption gambar tu, entah-entah ada kat malaysia tengah melantak sebatang lemang, hahahaha....

ini kali pertama kami raya sebagai suami isteri, tapi dua-dua tak berjumpa, dan dua-dua tak ada kat malaysia. nak nangis la macam ni, sob sob sob...~

nak lagi sedih, boleh jadi aku kena kerja hari raya tu.

*now some tidbit from icanhascheezburger to cheer myself up*

hay be nice emokitteh is sensitive
see more Lolcats and funny pictures, and check out our Socially Awkward Penguin lolz!

3 komen komen oltromen:

ღ p!nk veLvet ღ said...

nak tolong poskan ketupat n lemang buatan malaysia ke nnt? ahaks~~

sleeping_maniac90 said...

cian giler..
xdpt smbut 1st rye sme2..

azwa amani said...

sedihnyer tak dapat balik raye... kalau dengar lagu raye..konpem air mata meleleh kan...

Post a Comment