! ! BajuLusuhSeluarTampal: tunjuk perasaan

Pages

Wednesday, August 3, 2011

tunjuk perasaan

apa mood korang hari ni? aku cuba untuk tidak berperasaan, sebab aku percaya menunjuk perasaan akan menggunakan tenaga. konon-konon nak jimat tenaga la sebab puasa.

oh, sebab dah bulan puasa, tak boleh lagi nak minum kopi kat pejabat. kalau tak, memang aku la champion minum kopi, haha, budak praktikal je kot...

sungguh seronok kalau mampu beli mugs kat bawah ni. kalau rasa nak cari gaduh dengan rakan sepejabat, guna mug paling kanan sekali tu. terus tak ada orang nak cakap dengan kau satu hari...padan muka sendiri..

credit to thabto design

eh, jap. yang tengah-tengah tu macam mengantuk. tapi mengantuk tu sejenis mood / perasaan ke?

6 komen komen oltromen:

cik ungu said...

yg ni pun aku nak satu.


byk gak brg kau kena bagi aku ni..

Puteri Biru said...

kahkahkah!


kalau dapat letak mug muka paling masam tu atas meja ofis mmg terbaik!

ღ p!nk veLvet ღ said...

chomelnyer mug camni...rasenyer mood arini yg no 1 kowt, huhu~

cik hajar said...

yang tengah tu boring kot.

Pyka Rahmat said...

bak sini satu.

PrINCeSz YaNa said...

mug yg comei...
ley gune ikut mood kite ehehhe

Post a Comment