! ! BajuLusuhSeluarTampal: boleh jadi sebijik hadiah yang bagus....

Pages

Thursday, August 4, 2011

boleh jadi sebijik hadiah yang bagus....

memang rutin aku berjalan kat internet ni, boleh pulak terjumpa gambar ni.

credit to trendhunter.com


aku rasa benda ni agak bijak la untuk ingatkan perokok, sebab ashtray ni akan perlahan-perlahan kotor.

tapi aku keliru jugak, benda ni menjauhkan orang dari merokok atau menarik orang nak merokok sebab design ashtray yang agak cool....

apa-apa pun pandangan korang, aku rasa benda ni boleh jadi hadiah yang terbaik....

1 komen komen oltromen:

Michada said...

kalo wrna paru2 tu hitam mybe boleh takotkan kita suma..kot2 la.

Post a Comment