! ! BajuLusuhSeluarTampal: laici nampak sedap untuk buka puasa...

Pages

Thursday, August 11, 2011

laici nampak sedap untuk buka puasa...

dengan semangat waja aku kayuh basikal laju-laju pergi supermarket. konon-konon nak lumba dengan kereta la... tapi komfem la aku teruk, yang kau pergi cuba lumba dengan kereta Mercedes AMG SLS tu buat apa....

Mercedes-Benz AMG SLS
credit autospies.com , pemilik asal foto tidak dijumpai

sampai je supermarket, memang tak pandang benda lain dah, laju je aku sampai kat bahagian buah, kebulur sangat kot aku ni. nampak semua jenis buah, semua aku nak beli. sama la dengan perangai korang kat bazar ramadan, semua benda nampak sedap kan bila kita lapa...

dari jauh aku nampak buah laici. bukan selalu beb boleh jumpa laici kat negara ni.

"hoyeah! laiciiiiiiii....~", suara dah macam pikachu, tak payah la nak sebut laici kuat-kuat kan....

laici-laici tu dah siap paket. mahal nak mampus plak tu... lagi terasa mahal kalau convert jadi duit malaysia. dalam 40 ringgit untuk sekilo laici.

tapi sebab aku dah lama tak jumpa laici, memang nak beli jugak la.. aku pun pilih la mana satu paket yang isi paling elok. aku anggap laici paling merah la yang paling manis, ntah betul ke tak aku anggap ni..

okeh, jumpa satu paket yang laici dalam tu comel-comel macam anak jiran aku....hehe..
belek-belek paket tu, baru aku sedar...

country of origin : Israel

erk..! terus aku lepaskan paket laici tu dari tangan..

boleh jadi laici tu ditanam di tanah yang pernah dibasahi darah pembunuhan orang palestin....
macam mana la agaknya kalau aku makan laici tu untuk buka puasa..

macam mana....?

*kat jermeni memang biasanya semua buah atau sayur dilabel dari mana asal benda tu.

4 komen komen oltromen:

aenmatderis said...

uhu,.
barubukak puasa ngan airlaici smlam.
memg hilang ah dhaga...

ღ p!nk veLvet ღ said...

uiks! naseb baik x beli lagi kan ... ntah2 merah 2 pon dsbbkan darah pembunuhan, yurks~

cik ungu said...

mungkin kau jumpa jari dalam buah laici.

Cik Eka said...

erkkkkk nasib x beli kan......

Post a Comment