! ! BajuLusuhSeluarTampal: cabar diri sendiri dengan soalan-soalan ni.

Pages

Monday, August 8, 2011

cabar diri sendiri dengan soalan-soalan ni.

dulu aku pernah buat entri lebih kurang macam ni, tapi malas nak cari link. simple je, entri ni ada tiga soalan, cuba check diri sendiri, berapa banyak yang korang boleh jawap on the spot, jangan tengok jawapan orang sebelah, jangan tanya encik google...

1. kenapa ada waktu imsak, dan kenapa imsak sentiasa 10 minit sebelum masuk waktu subuh?

2. apa maksud WI-FI ? alaa, benda internet yang korang suka curi dari jiran tu...

3. berapa banyak vitamin C yang diperlukan seorang dewasa dalam sehari ?

benda-benda yang selalu berlaku dalam kehidupan seharian, ada yang kita ulang setiap hari, tapi tak pernah nak ambil peduli kan...

haa... cepat mengaku berapa korang boleh jawap..~
siapa dapat jawap 4 soalan, dapat hadiah pelempang sebijik...

edit : aku bukan nak tau jawapan yang korang boleh bagi untuk soalan-soalan tu, cuma nak tau berapa dari soalan-soalan tu yang korang boleh jawap.

nah itik panggang, tapi masih mentah la...
gambar ni aku tangkap sendiri

6 komen komen oltromen:

y i e n said...

oke tatau! hahaha~

Shuhaida Subri said...

hahahha.. xtau jugak.. lagipun itik panggang tu x sedap la..

abghani said...

klu nk tulis 2 hari bru habis

Unknown said...

soklan ad 3 je..
cm ne ad 4 soklan???

yusuflaili(Goku) said...

Salam;
dengan secara jujurnya aku menjawab..tak tahu!!

MISSNICK said...

aku tak nak jawab nanti kena pelempang sebab aku tau jawapan aku betul haha.....padahal tak tau apa2 pun...

Post a Comment