! ! BajuLusuhSeluarTampal: buah ceri merah

Pages

Friday, June 24, 2011

buah ceri merah

warning: this is a kinda jiwang post, please do not proceed if you are in irritated or maddened or annoyed feeling. you have been warned.

kami berdua memang berbeza.

dia lebih suka lagu melayu, aku lagi suka lagu omputih.

dia suka baca novel melayu, aku tak suka novel tak kesah la bahasa apa pun, hahahahahaha..!

dia suka cokelat, aku suka jugak cokelat tapi tak dah kena berhenti  makan, kalau tak nanti dapat diabetes.

dia suka pakai tudung, aku sangat tak suka pakai tudung. tudung tak sesuai dgn aku. bila aku pakai tudung, hodoh sekali...

dia tak suka makan ubat, aku suka suruh dia makan ubat.

dia tak suka kopi, aku sangat suka kopi aku boleh minum banyak-banyak.

dia suka filem melayu, aku suka filem omputih. filem omputih ada letup-letup... bes wacakapsamalu...!

dia suka guna sms, aku suka guna call.

dia rajin belajar, aku agak pemalas. sebab tu aku tak pernah kalahkan dia dalam ranking sekolah dulu....


isteri, mekasih banyak-banyak sebab makankan buah ceri yang masam-masam,
tinggalkan suami yang manis-manis je. sesungguhnya suami tahu isteri suka makan
ceri yang masam-masam je. ini buah ceri yang last.
berbeza bukan bermakna kita tak sesuai bersama, bila aku bayangkan aku dengan orang yang sama minat dengan aku, jadilah hidup aku sangat bosan sebab tak ada benda baru untuk dicuba.
berbeza bukannya kita tak ada benda yang sama-sama kita suka, ada je walaupun tak banyak, tapi biar kita simpan sendiri.

ada yang tanya, korang ni dah berapa lama bersama.... ni aku nak bagitau la ni... 68 bulan.

5 komen komen oltromen:

cik ungu said...

aku


nak


kawen


waaaaaaaaaaahhh..~

ღ p!nk veLvet ღ said...

waaa...bestnyer bace entry jiwang ni, hahaha~
68 bln? pergh! =b

cik hajar said...

hepi 68 monthversary hanafi & hawa!
semoga Allah limpahkan korang kebahagiaan dan kerahmatan berpanjangan sampai bila-bila.

iQapiQa said...

suwit lah!

Dorris Angel said...

cute..........:)

Post a Comment