! ! BajuLusuhSeluarTampal: dear beloved wife, thank you for your time

Pages

Thursday, June 23, 2011

dear beloved wife, thank you for your time

warning: this is a kinda jiwang post, please do not proceed if you are in irritated or maddened or annoyed feeling. you have been warned.

baik, aku tak nak teruskan dalam bahasa inggelish sebab blog ni memang dibuat untuk dalam bahasa melayu sahaja....

kepada isteri, terima kasih sebab datang melawat hari tu. memang tu la dua minggu terbaik dalam hidup. terima kasih sebab jadi teman berjalan, teman memasak, teman membasuh baju kat sungai kedai dobi, teman makan ais kerim sampai pening, teman tido, teman amek gambar banyak-banyak sampai habis bateri kamera.

sumpah, isteri aku bes.

makan nasi lemak atas lantai, konon melayu habis la tapi pakai sudu garpu jugak....
bukan puncak bukit yang kita ingat, tapi jalan naik sampai puncak bukit ni. mengikut kata pepatah melayu
 zaman dahulu kala... kalau tak mahu sakit kaki memanjat bukit, jangan berhotel di atas puncak bukit.
florence, bini aku je yang asek masuk kamera
aku gembira bila tengok kau gembira
5 tingkat menara sebenarnya sama besar dengan aku.

macam-macam kami buat dalam dua minggu tu, dan banyak lagi tempat kami pergi, tapi aku bukan jenis tulis cerita holiday kat blog, sebab aku sendiri elak dari baca entri-entri macam tu kat blog lain. aku tak minat baca entri macam tu, jadi aku takkan tulis entri macam tu kat blog sendiri.

7 komen komen oltromen:

fYZa said...

wahhh ada candle light dinner~~

kotak said...

owh!! tidak lupa,menjadi tripod utk kamera. hohoho. mish you cayang..terharu dgn n3 nih. rase nk menitis air mata.

Diary oF Mine said...

sweet laaaaa....

ღ p!nk veLvet ღ said...

mcm romantik jew suasana nak makan nasi lemak tuh, hehe~~

♥zahidahmy♥ said...

sgt2 sweet....likeeeee..XD

sleeping_maniac90 said...

cantik gmbr..

iQapiQa said...

sweet..romantic!

Post a Comment