! ! BajuLusuhSeluarTampal: blogwalking tu apa?

Pages

Thursday, June 23, 2011

blogwalking tu apa?

lama dah aku tak pegi baca blog, 2 minggu kot aku tinggal amalan mulia itu. semua sebab isteri datang melawat...

2 minggu isteri aku datang tengok-tengok aku kat sini aritu, dia cakap dia saja datang nak tengok laki dia sehat ke tak, makan cukup ke tak, perut buncit ke tak... 

lepas tu bila dia dah balik india, dia ada pesan....

"kanda, usahlah kanda mencoba pakaian-pakaian dinda yang tertinggal di rumah kanda itu, nescaya akan rosak binasalah pakaian dinda"

"adinda usah risau, kanda cuma mahu test pakai baju yang kecik-kecik saja, muahahahahahahhaha...!"

okeh, tipu. agak geli jugaklah kalau cakap "kanda dinda", sebab kami ni masih perasan muda remaja, kami cakap "aku kau" je.....





9 komen komen oltromen:

ummiarissa said...

banyak pepijat ye kat sana....(rujuk gambar diatas)..

Mrs. Farhan said...

hahahhaha.klakar la komen UMMIARISSA tu. =P

Cik Muda Sae said...

mmg betoi2 senget bangunan tu na....~

ღ p!nk veLvet ღ said...

patotnyer garu pale sbb tgk bangunan 2 senget ... ni garu belakang laks? hahaha~

Cik Nad A.J said...

nak pegi sini jugak.......... bestnyee...

cik ungu said...

bini takde bukan alasan untuk kau tak basuh baju.

syrupmasin said...

wuahahaha..gelak guling2 bace entry nih..romantik tuh :D

sleeping_maniac90 said...

gna 'kau aku'?? sempoi!!! hehe

akumanusiabiasa said...

hehe bleh percaya ke ni guna kau aku?

Post a Comment