! ! BajuLusuhSeluarTampal: ninja boy

Pages

Sunday, June 5, 2011

ninja boy

hahahahhaha.....ini benda yang aku rindu, ninja boy. anime jepun yang bes. aku bukan peminat tegar anime, apa yang ada kat tv aku tengok la...

pic from animenation


hari ni baru aku tahu ninja boy bermula pada tahun 1993. tak pelik pun mula dari 1993. tapi yang aku terkejut, ninja boy tak pernah habis, masih lagi berjalan dan dah ala lebih 1400 episod, gilos!!

jadi sekarang aku rasa nak cari semua 1471 episod, tengok sampai lebam, hahahahhaha.....

4 komen komen oltromen:

Lieyda said...

suka hemo hemo. haha

bact. said...

cite bangang
tmbh2 yg gemuk tu

CN said...

biar betul?? nk jugak..klo jumpa link download dier, kongsi2 tau

dihadiha said...

cite best gila!
tp xjumpa2 link download
kalau ada share2 lah ye

Post a Comment