! ! BajuLusuhSeluarTampal: soalan ini macam bes...

Pages

Friday, June 24, 2011

soalan ini macam bes...

ada banyak benda yang aku pikir dengan sengaja untuk buat otak aku kekal berpikir, bagi aku penting untuk manusia kekal berpikir, biar otak tu bekerja. kena buat macam ni untuk elak otak kita jadi lambat pick up sebab otak lama tak dapat excercise.

soalan jadi lebih menarik bila tak jumpa-jumpa jawapan, kan? tapi kalau soalan dalam exam tak jumpa-jumpa jawapan, memang boleh bikin syahdu dalam hati, hahahahahahhaha.....


siapa-siapa tahu jawapan untuk soalan ni, tolong bagitau aku, sebab aku bukan belajar bidang ni pun....aku tak tau pun ada ke tak bidang untuk benda-benda macam ni.

soalan : macam mana manusia cipta garisan lurus yang pertama, garisan yang betul-betul lurus?

garisan lurus yang solid, macam pembaris, bukan macam benang yang ditegangkan. oh, bercakap pasal pembaris, macam mana nak cipta pembaris kalau tak ada garisan lurus untuk buat panduan nak cipta pembaris....?

ini pembaris pertama aku beli masa baru sampai jermeni dulu, aku jarang sangat guna
pembaris ni sebab aku nak benda ni akan jadi souvenir kenangan bila aku balik malaysia...

3 komen komen oltromen:

syafa said...

mmg kne pk pnjg.. haha

bact. said...

sapa penah belajar lukisan kejuruteraan tahu la bnda neh.

aku penah belajar buat garisan lurus pakai bulatan.

cik ungu said...

mungkin org yg jumpa garisan lurus
adelah seorang yg lurus bendul..

mungkin..~

Post a Comment