! ! BajuLusuhSeluarTampal: boleh kot...

Pages

Thursday, February 10, 2011

boleh kot...

travel untuk 12 hari, aku nak bawak bekalan travel dalam satu beg kecik ni je. beg yg sama aku bawak travel untuk 7 hari masa pegi regensburg, prague, krakow dulu.

jadi aku nak cuba pecah rekod dulu, travel dengan beg yg sama, tapi 12 hari. aku rasa boleh buat.

gambar recycle dari entri ni

dulu-dulu sebelum aku travel 7 hari dengan beg kecik ni, ada yang kata tak logik la, cakap aku tak mandi la, pakai baju tak basuh ulang-ulang la...

ni aku nak bagitau, aku dapat je buat, selesa dowh bawak beg ringan-ringan. aku mandi setiap hari, aku pakai baju fresh setiap hari. nak travel buat cara nak travel la, travel nak kena berjalan banyak, bukan nak buat sakit tulang belakang angkat beban yang tak perlu...

lagi menggelikan bila lelaki yang dok kata tak logik apa sume tu.... geli dowh, ko nak bawak banyak-banyak barang buat apa?? mengalahkan perempuan...

kalau perempuan aku paham kot...ada extra pakaian, extra eksesori, extra extra...
extra apa lagi eh?

4 komen komen oltromen:

E'in said...

cukup ke 2??

kotak said...

sgt tak logik kalau tak cukup.. abg dok cni,bkn takde mesin basuh nk basuh..

❀aRaBeLLa❀ said...

aku lak jenis x pandai ank packing barang..kalo travel berapa kali nak kena rombak beg..mase aku travel uk untuk 5 hari aku bawak 1 backpack cam ko dengan beg sandang..bila balik ada baju yg tak pakai..wat penat jer!

dolat said...

weh, nak cendera mata. beli taj mahal tu weih. nak sebijik letak depan umah. :P

Post a Comment