! ! BajuLusuhSeluarTampal: mari aku kenalkan diri aku semula

Pages

Thursday, February 17, 2011

mari aku kenalkan diri aku semula

aku tulis ni untuk bagi korang tak keliru sape aku sebenarnya. aku cuba untuk tak jadikan entri ni sebagai entri melambung-lambung puji gf / isteri / significant other sebab aku tak suka baca entri macam tu. nanti aku benci diri sendiri plak bila aku tulis macam tu.

aku, hanafi jaafar, 22 tahun, berkahwin, masih belajar kat Hochschule Aalen, Jerman. JPA tanggung aku belajar kat negara jermeni. in case you're wondering : yes, i do study in local language, German.

isteri aku, siti hawa md dolkafle, 22 tahun, mesti la dah kahwin dgn aku, masih belajar kat KMC, Mangalore, India. dia pun JPA yang tanggung kos belajar. isteri aku belajar medic, tapi dalam bahasa inggeris, bukan bahasa tempatan.

bila kami berkahwin ? bulan disember 2010.

dah lama kenal ? 5 tahun dah, kalau saje nak tangguh-tangguh kahwin jugak, memang nak kena siku kat dahi sampai benjol.

macam mana boleh kenal ? dulu kami belajar kat sekolah yang sama, Sains Muar, atau nama konon-konon glamernye adalah SAMURA.

cukup kot sampai sini, kang tulis panjang-panjang, ada plak mulut yang mengeji.

kalau ada apa-apa pertanyaan, tulis je kat bahagian komen.

5 komen komen oltromen:

cik ungu said...

nak keji leh..?



*nak kawen gakkk

kotak said...

isk2...dh kawen upenye... tak tau pon...

Alexandriana Alia said...

alahai, baru nak harap ko tulis panjang lagi.. apa salahnya, dah kawen pun bukan kapel2 hehe

dolat said...

tak puji isteri pon!

Achahani said...

hihiihih..

indahnya hidup kamu berdua ye,
dan sungguh awal kalian kawin!

TAHNIAH!

Post a Comment