! ! BajuLusuhSeluarTampal: pindah rumah memenatkan....

Pages

Sunday, February 27, 2011

pindah rumah memenatkan....

rasa lama gle aku tak bukak blog ni, sebenarnya banyak je benda aku nak tulis kat blog, tapi macam ada banyak lagi benda aku patut buat sejak balik dari hindia.

sekarang aku nak kemas rumah baru aku ni, barang bersepah macam kena rumah kena masuk perompak je... argh...dah la takde makanan sangat. cuma ada cereal dan penkek, takkan malam nanati nak makan cereal jugak kot...


haa, jangan nak cakap kat aku suruh aku keluar pegi beli makanan ke hape, hari ni ahad dowh, kedai sume tutup. sape yang ada kat malaysia, sila bersyukur sekarang sebab kedai bukak tiap-tiap hari.

plan aku hari ni nak pegi pusing bandar Bamberg ni, kenal-kenal jalan, cari sungai, cari taman, cari town hall. tapi bangun pagi je terus kecewa, snow turun. oh, bila la abes winter ni.....

kredit to germany.info
aku nak cari tempat dalam gambar ni sebenarnye...

3 komen komen oltromen:

Arm_mj said...

ok tempat tuh cantik..cari tmpat untuk bwk ur wife jln2 plak ke..? hehee

dolat said...

Ko da tak duduk kat Ulm, Badenwuttermberg lagi ke? Sebab feed jeed da tukar jadi Erlagen, Bayern

kotak said...

yosh!! nnt klu sempat ayang sampai ke sana...sila la bawa ye...
sian...dia,kne kemas sorg2. klu de ayg,msti tak penat sgt...

Post a Comment