! ! BajuLusuhSeluarTampal: ini jiwang - preskripsi kasih sayang...

Pages

Monday, March 7, 2011

ini jiwang - preskripsi kasih sayang...

sebelum aku balik dari india hari tu, isteri aku ada bagi aku ubat. aku tak sempat nak makan lagi ubat ni.

hahaha, tak boleh makan pun ubat ni... dalam setiap ubat ni ada sekeping kertas untuk aku baca. nice one sayang, abang tak pernah nak pikir pun idea macam ni. hehe, prescription paling best abang dapat seumur hidup....

"tahukah kamu, mataku sering merasa cemburu dengan hatiku, kerana kamu selalu berada di hatiku, namun jauh di mata ku"

1 pil dah buka, ada 26 pil lagi......

10 komen komen oltromen:

~qiFFara~ said...

wow...
soo suuwiittttttttt!!!
=)

Wanie Affandi said...

ubat cinta!!

ummu durrah said...

Tahukah kamu, betapa jelesnye aku? cehh =P

Kenal sangat tulisan hawa. Mmg tak ubah.. Tahniah la kat ko hanafi! Semoga berbahagia selalu..

**-Weh, doktor tak bagitahu ke kena makan ubat berapa kali sehari? Before ke after makan? haha

cik nurussalwa said...

super sweet~

farah jamil said...

sweet nyeeeeee

dolat said...

doktor sejati. sampai boleh mengubati hati. i loike!

cik ungu said...

owh demmm..aku pernah bace psl buat bende niiii.! katne ehkkkkk.


*nak kawen, nak kawen..~

Dharwisyah Ramli said...

cute gile!! ade smiley lagi.. nak kawin laa cam ni.. :D

shida anwar said...

rasa nak pengsan..seyes suwet..

mohamad said...

jangan sampai ko telan pil2 tu bro. hehe

Post a Comment