! ! BajuLusuhSeluarTampal: kita manusia, ...

Pages

Wednesday, March 23, 2011

kita manusia, ...

seronok kan bila dapat duduk dan lupakan sekejap masalah dunia, walaupun rasa hidup ni terhambat la jugak...

kepada siapa-siapa kat luar sana, tolong jangan anggap aku ada duit berkepuk-kepuk. kebanyakan dari korang tengah hidup lagi selesa dari keadaan aku sekarang. kalau dah jadi perkara biasa untuk manusia berlapar kat negara miskin tegar, adalah sangat pelik untuk berlapar kat negara maju. tapi.... itu yang aku kena lalui.

tak, aku tak salahkan siapa-siapa untuk apa yang berlaku, bukan aku tak pernah diuji sebelum ni, aku tahu reaksi yang sesuai untuk ini. aku cuma tulis supaya satu hari nanti aku tahu bila yang aku dulu pernah berada antara dalam krisis yang sangat dalam. kita manusia, kita tak tahu masa depan.

1 komen komen oltromen:

Post a Comment