! ! BajuLusuhSeluarTampal: ini sebuah kisah lelaki dan perempuan

Pages

Thursday, February 3, 2011

ini sebuah kisah lelaki dan perempuan


satu hari, mereka amek keputusan untuk bernikah.. jadi, mereka pun pulang ke tempat asal mereka  yang dipanggil malaysia. lelaki dan perempuan ini ada 7 hari saje untuk selesaikan urusan untuk bernikah. mereka akhirnya dinikahkan pada satu hari cuti umum.

di hari ketujuh perkahwinan, lelaki ini harus pulang ke negara jermeni, dan tak lama selepas itu perempuan pula perlu pulang ke negara hindia.

pada suatu hari yang indah, lelaki ini disentuh rasa rindu yang mendalam akan isterinya. lantas dia pergi mencari makhluk Allah yang boleh tahan la pandai demi bertanyakan soalan.

lelaki : encik, berapa jauhkah saya dengan isteri saya ?

encik google : dekat je dowh, gua tak tipu... kalau naik kereta, 10027 kilometer saje. kau bawak je kereta tak berenti lima hari, sampai la tu...

lelaki : erk...






ini kisah benar sebab lelaki itu aku.

6 komen komen oltromen:

NiK iMaN a.k.a NiCkiLiCouS! said...

hahahaha :D

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

len kali kena tanya makhluk yang tak boleh tahan pandai.. yang boleh tahan pandai nie kalau tanya kena banyak bawak tahan sabar.. hahaha..

kotak said...

sungguh benar kisah ini. kalau naik sampan pon ok..

cepat la...cepat la....~tak sabar.

ujee said...

kirenya ko dah kawen le ni ekk?
er....ok aku lampi...hmmmm

dolat said...

hahaha! tah nape tah aku rasa lawak sangat. sabar je la. btw, tu kalau naik kereta. cuba ko bawak basikal je. kurang sikit kos die

cik ungu said...

ni yg nak kawin gak ni..ah..tertekan..

Post a Comment