! ! BajuLusuhSeluarTampal: dah kawen, tapi macam belum kawen

Pages

Monday, May 2, 2011

dah kawen, tapi macam belum kawen

aku tak kata sapa-sapa, aku cakap pasal diri sendiri.

lepas 5 hari nikah, aku pun balik jermeni sorang-sorang.. jadi aku hidup macam orang bujang la kan?

bila fikir balik, bes jugak macam ni. tak la bila kawen, hidup terus tiba-tiba berubah. beli rumah, beli kereta, baru nak mula kerja, duduk serumah laki bini. tak sampai setahun lepas tu dapat anak. 

suami pulak kena makan masakan isteri, belum tentu selera sama. ntah-ntah isteri baru belajar masak sejak kawen, belum pro lagi bab memasak.

isteri, baru nak belajar masak,cuak-cuak lagi kalau suami tak suka. hahahahha, suami makan je sebab nak jaga hati isteri, makan sampai licin, tak bleh tinggal. nanti isteri tanya, "tak sedap eh bang?"

"eh, sedap..... sedap sedap sedap.........." balas suami, tapi jawapan menjaga hati je la.


sorry guys, i'm taking the slow lane on this one. and my wife cooks good, but i cook some particular dishes just better, sincerely me. muahahahahhahahahhahahahaha!!

edit : mungkin siapa yang tak tau bila aku kahwin, isteri aku duduk kat negara apa.... bolehlah baca entri lama ni mari-aku-kenalkan-diri-aku-semula.

8 komen komen oltromen:

Nini Hartini said...

baru 5 hari? selamat pengantin baru. sy masa mula2 kawen masak biasa2 je. sbb slps setahun kawen suami pernah cakap "skrg msk dah sedap. ms baru2 kawen dulu, rasa macam tak ada rasa". huhu

usaha tangga kejayaan

Fida said...

waa..slmt pgantin baru !

cik hajar said...

sweet weh! jauh di mata dekat di hati.

Piah Becok said...

waaaaaaaa... selamat pengantin baru. bestnye kawin T____T




terbaru: KONDOM ITU BUKAN UNTUK DIMAKAN

Angah Sepet said...

nape pergi jermany xbwk bini?

HanisHuri(✿◠‿◠) said...

npe x bawak bini??

Cik Muda Sae said...

isteri tarak blog ke? thehehehe..... mau juge baca2...

kotak said...

sayang..kite wat pertandingan memasak nk? suh mak abah dgn mak ayah jadi pengadil. huhuhu...

mmm...jd,abg ckp sdap mse mkn masakan ayg tu sbb nk jaga ati ayg la nih?

Post a Comment