! ! BajuLusuhSeluarTampal: hari ahad adalah bahaya.

Pages

Monday, May 16, 2011

hari ahad adalah bahaya.

bila semua harapan sudah hilang, aku cuma mampu menjerit macam kucing dan mengenang masa depan yang gelap... kemalangan datang dengan tiba-tiba, bila aku rasa aku cukup berhati-hati dalam semua benda yang aku buat, masa tu la malang menimpa...

aku panik sebentar, ya...sebentar sahaja. pantas aku selongkar beg-beg dan kotak yang aku ada, mana tahu....ada apa-apa yang boleh membantu. tapi aku buntu.

aaaarrrrgggghhhhhhhh!! hari ni ahad, kedai semua tutup. mana aku nak cari plaster ni......

semakin aku menjerit, semakin banyak darah keluar....dan keluar....dan terkeluar....... pandangan jadi kabur, cepat-cepat merangkak ke penjuru bilik. tiada tempat lebih selesa untuk menangisi nasib diri melainkan penjuru bilik... bontot beralas lantai jubin yang sejuk beku, kaki dilipat supaya lutut boleh dekat ke badan, kepala dibenam ke lutut yang bersedia menjadi tempat mata menangis.....

air mata keluar perlahan, mata merah. darah keluar laju.

air mata akhirnya kering, mata merah tak tertutup, darah bertakung di atas lantai tak kering-kering.....

maskot derma darah dari jepun : Kokoron-chan .
dah nampak macam pokemon je aku tengok...
sumber pinktentacle.com dan worleygig.com

pengajaran kepada diri sendiri, belilah sekotak plaster. badan ko tak kebal la hanafijaafar. kan dah susah bila tangan luka di hari ahad. mana ada kedai bukak la sengal.... stesen minyak yang bukak hari ni pun tak jual plaster.

2 komen komen oltromen:

Achahani said...

kenapakah? kena apakah?

kotak said...

sayang...kn dh kate..ayg ade plaster..taknk dtg amik...huhuhu. jgn nanges ye. t sblm smpai ahad,bli lah plaster byk2.

Post a Comment