! ! BajuLusuhSeluarTampal: sebab penting kenapa bilik lelaki bersepah

Pages

Monday, May 30, 2011

sebab penting kenapa bilik lelaki bersepah

ini soalan yang selalu perempuan tanya dekat lelaki. dan aku rasa lelaki boleh bagi jawapan paling bijak...

perempuan : kenapa bilik lelaki selalu bersepak, semak ? nak jalan pun susah. dah macam ladang ternakan lipas aku tengok... pengotor..bau pulak dah macam mix bau stokin dengan bangkai kucing. aku rasa ada kucing sesat dalam bilik tu tak jumpa jalan keluar, lepas tu mati, lepas tu tuan punya bilik tak sedar pun.

lelaki : ini bukti kami tak gay.

aku tak kata kalau bilik lelaki tu kemas, dia gay.
tak tak...bukan macam tu.
tapi kalau bilik lelaki tu bersepah, memang komfem dia tak gay. muahahahhahhahhahahhaa!

7 komen komen oltromen:

ღ p!nk veLvet ღ said...

fuhh! maknenyer my bro tak gay lah, keh keh :p

fasya said...

ade kene mngena ke gay ngn bersepah?? erk?

amir said...

bilik aku semak betul..patut ke aku gembira?

aku.hamba.abdi said...

bukan bukti gay atau tidak..
tapi bukti PEMALAs..
bangga sgt ke bila dilabel bilik macam semak..?

akumanusiabiasa said...

kalau bilik perempuan bersepah pulak,maksud nya apa? haha

Idah said...

salah satunya lelaki ni malas...semua nak harap mak yg kemaskan..itulah cepat2 laah berbini..nanti bini tu yg akan kemaskan...

bact. said...

mati-mati gua ingt gua neh gay..
tp gua tgk bilik gua bersepah
gua tak gay la kan..

kahkahkaah

Post a Comment