! ! BajuLusuhSeluarTampal: tolong jawapkan untuk aku pulak...

Pages

Saturday, April 2, 2011

tolong jawapkan untuk aku pulak...

kenapa orang kita rajin betul mengejar kulit putih, cerah.... lagi-lagi perempuan. aku tak faham...?

aku rasa kalau kulit dah putih sangat, sekali ada jerawat naik (apa-apa kecelaan lain pun boleh), lagi senang nampak ada la.

aku lagi suka kulit yang tanned atau mudah jadi tanned, ini aku sendiri la. korang nak suka macam mana, sukati korang la kan...

tak salah pun mengejar kulit cerah, tapi kenapa masyarakat terkejar-kejar sangat, setiap brand krim kulit nak buat produk pencerahan. termasuk la brand tempatan yang buat iklan tak menarik selama 10 saat kat tv.... alaa...yang gambar statik je tu, pastu ada la akak mana ntah jadi tukang cakap..

6 komen komen oltromen:

Black_roses92 said...

hehe..trima apa yg ada da ckup bgus.

cik ungu said...

aku tak kesah tak putih.

tapi aku nak bersih.

bersih itu keunggulan.

kotak said...

i suke u cmne2 pon...i tak kesah....

Alexandriana Alia said...

putih melepak bukan la lawo sangat. makin sensitif lagi ada.

ateekaamer said...

oh Ladynoe dengan Magenta pernah tulis pasal ni long ago. jangan salahkan pempuan yang obses, salahkan masyarakat yang mendiskriminasi.

Cik JuneD said...

alah...
kulit muke jek putih..
leher itam tak gune gak..
badan apetah lagi...

hehehee
entry belog ni best!!
(^__^)

Post a Comment