! ! BajuLusuhSeluarTampal: aku tak layak cakap hal ni, budak U je layak

Pages

Tuesday, April 12, 2011

aku tak layak cakap hal ni, budak U je layak

ye, aku tak layak. sebab aku tak masuk universiti tak kira la IPTA atau IPTS, hal ni memang aku tak boleh nak cakap sangat, aku rasa nak bebel panjang tapi bila tengok cermin, rasa diri ini bakal dipandang hina. lagi-lagi bila dibandingkan dengan student universiti yang memang komfem layak nak jawap pasal benda ni.

halnya satu je :

lecture ke lecturer ? ke dua-dua tu sama ? ke ada maksud lain-lain?

haha, tadi kata ada satu hal je, tapi sampai tiga tanda soal apahal...!

bercakap pasal hina, teringat entri lama : jangan hina aku sebab aku pelajar luar negara

gambar ini betul, tapi sekadar hiasan

6 komen komen oltromen:

ieyza afieyna said...

aik,nape tanye ? lecturer tu pensyarah.. lecture tue ape yg dia syarahkan. hee

NuR 'aQiLaH said...

erk. nape pelajar luar negara tanya cenggini? huhu

Wan Hafisah Collection's said...

erk..napa hina diri sangat?
erk..

aku said...

kemusykilan melanda diri aku..
haha..??

Cik Jari said...

erk...lecturer aku sedang beri lecture di dalam lecture hall yang berecon

huda jamil said...

saje je humble ni kan...

Post a Comment