! ! BajuLusuhSeluarTampal: ada kecacatan yang kita suka

Pages

Monday, April 11, 2011

ada kecacatan yang kita suka

lesung pipit, benda yang dipandang cantik lagi-lagi kat asia. tapi ramai tak tahu,  lesung pipit terhasil dari attachment muscle zygomaticus major yang tak menjadi dengan betul. (betulkan aku kalau aku salah)

walaupun aku sekarang dah tau lesung pipit tu kecacatan, tapi aku tetap rasa lesung pipit tu satu benda yang cantik...

oh, kepada mereka yang takde lesung pipit, masih ada harapan untuk ada lesung pipit suatu hari nanti. dan kepada sape-sape yang ada lesung pipit, lesung pipit tu boleh hilang.

5 komen komen oltromen:

Miss Bluepinkiey said...

aku cacat rupanye...:(

cik ungu said...

cikgu aku dulu ajar, kalau xde lesong pipet,
gerudi ngan skrudriver..

x pasti ..........

missSenget said...

serius ke ada harapan nak ada lesung pipit???

takut kene baling dgn lesung batu je.. T__T

ayanuts said...

sape ada lesung pipit ni sweet je bl dia senyum :)

akmar dean said...

aku tau aku cacat tp cane plak kecacatan ni bole hilang? ish. tak mau! haha

Post a Comment