! ! BajuLusuhSeluarTampal: patik tidak patetik

Pages

Wednesday, April 6, 2011

patik tidak patetik

aku tak rasa sesuai la bila facebook tu ada orang guna untuk tulis semua benda yang dia pandang, yang dia makan, yang dia hidu, yang dia sentuh. jadi sebab aku tak suka, aku pun hide semua post dia sebab aku rasa kesian dan makin kesian tengok dia macam tu. dia tak rugi apa-apa pun aku tak baca post facebook dia, dan aku boleh sambung hidup dengan tenang.

aku tak kata benda tu salah, tak boleh buat ke apa... tapi nampak macam takde kehidupan je, hidup melekat kat facebook. mungkin patut cari kawan dalam dunia sebenar, bukan cari facebook. aku pilih perkataan ni dari kamus dewan bahasa pustaka versi dalam talian : patetik.

dan kepada orang yang tak suka kat orang yang tulis terlalu banyak kat facebook, takyah la pergi kutuk dia ke, buat ugutan bunuh ke. bukannya wajib baca pun semua benda kat facebook tu, hide je la... jangan jadikan kecetekan ilmu facebook buatkan kita nampak bodoh...facebook je kot, kalau tak paham bahasa orang putih, pilih je la bahasa melayu, tak ada apa nak dimalukan...

dah la balik-balik gaduh benda sama je, macam malaysia indonesia plak kan...
akhirnya semua tu balik kat satu benda je, satu ni je...





funny facebook fails - Ain't That the Truth
see more Failbook


gambar ihsan dari failbook.failbook.org
serius aku suka baca failbook, ini sejenis motivasi, aku tak tipu.

1 komen komen oltromen:

qaseh johanna said...

SALAM ZIARAH...

di fb saye ade gak kes camni..saye tak suke hide2 die..saye teros unfren die..hihi

Post a Comment