! ! BajuLusuhSeluarTampal

Pages

Sunday, September 11, 2011

walaupun ada berbelas-belas entri dalam draft...aku tak sempat nak habiskan semua entri tu...kecewa~

kepada hanafi jaafar masa depan,
2 jam dari sekarang, tren dari Aalen akan bertolak, bermulalah 7 hari jalan-jalan, 5 buah negara, kau agak gila... ini semua sebab temankan sepupu aku yang datang sini.. semoga selamat insyaAllah.

beg yang aku guna pergi supermarket, pergi tempat kerja, pergi lawat isteri kat india, pergi jalan-jalan... memang sangat setia lah kau...memang aku pergunakan kau sampai kau reput..

huhu, bilik aku dah ada karpet, itu pun nak kecoh....

5 komen komen oltromen:

ღ p!nk veLvet ღ said...

5 buah negara? wahhh! untunglah :)

cik ungu said...

karpet ni ke yang kau war-war kan tu?

bella luna said...

wah,seronok la die dapat g jalan2 negara org,ole2 jgn lupa beli tuk kami di m`sia,hehe

yusuflaili said...

Salam;
berbaloi juga,dpt ronda 5 buah negara..

kotak said...

sila balik cepat!!!!!!

Post a Comment