! ! BajuLusuhSeluarTampal: sibuk btul nak cakap pasal cukai 6%

Pages

Friday, September 9, 2011

sibuk btul nak cakap pasal cukai 6%

masing-masing dah besar panjang kan?

bagi aku, ini la peluang untuk mendewasakan diri... dah besar panjang, tak seronok la guna prepaid lagi..

aku tahu semua orang marah dengan cukai 6% untuk prabayar talian telefon....jadi guna la plan pasca bayar. bila aku tengok balik 5 tahun lepas dalam hidup aku, antara penyesalan terbesar adalah tak guna plan pasca bayar....serius, lebih jimat...boleh sampai beratus-ratus penjimatan..

aku bukan tolong bagi promosi percuma untuk syarikat telefon, tapi aku tak nak orang lain terbuat silap macam aku dulu...

i quote this from that guy:

"real men use postpaid plan" -Abraham Lincoln-

ini encik abraham lincoln

8 komen komen oltromen:

✿ cik pieQa ✿ said...

uit2 tak stuju tak stuju.
tak smstinya dh besar panjang je wajib kena tukar postpaid.
harus pandang pd kemampuan.
dah penah pakai postpaid dulu.
menyesal ! bajet lari trus.
tak pasal2 mak bapak lak kena bayarkan.
kaalu pakai prepaid leh bajet2.
org susah mana nak mampu pakai postpaid.
bayar bulan2.

kesimpulan : memang tak puas hati dgn cukai nie. titik. ^_^

VanillaKrimSoda said...

betol3! betul jugak tukar pakai postpaid.. time to change.. tp org yg pakai postpaid ni utk yg pandai control diri la... barulah dewasa namenye..heh..!

Chuu Muqhlis said...

nk akai postpaid takut terover dos lah haihh

ღ p!nk veLvet ღ said...

org mang dah tukar postpaid last year ... pon ade tax gaq ... tade pon nak kecoh cam dorang, ahaks!

yusuflaili said...

Dah nama kemajuan..mesti ada pengorbanan dan yang kena korban dah semestinya rakyat..mana ada kita dengar pemerintah berkorban untuk rakyat..

kotak said...

saya di india..sejak dari dtg cni..smpai skrg..mmg dh ade cukai klu nk topup. dh tak kesah dah....

Alin Marlini said...

bagi saya konsep pakai prepaid ni..ada duit topup..takder duit diam jek..hehehehe

Anak Timur said...

ya.. aku setuju..betul2

Collagen Powder | ESP – Soy Protein Isolate Powder | GLA Complex | Omega Guard | Vita-E Complex | B-Complex | Vita-Lea | Alfalfa Complex | OsteMatrix | VIVIX | Vita-Lea for Children | Chewable Vita-C 100mg | Zinc Complex | Lecithin | Nutriferon | Meal Shakes | Herb-Lax | Cinch Shake Mix | DTX Complex | Sustained Released Vita-C 500mg | Performance Maximum (Pure Hydration Drink) | Garlic Complex | Advanced Joint Health Tablet | Peppermint Ginger Plus | Cinch Energy Tea Mix | Caratomax | Herbal Blend Multi-Purpose Cream |

Post a Comment