! ! BajuLusuhSeluarTampal: aku masih cuti raya, hehe...

Pages

Friday, September 9, 2011

aku masih cuti raya, hehe...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.......

buruk betul perangai, mulakan entri dengan gelak panjang pulak kau ye.... mesti la aku gelak, orang lain ramai yang dah mula kelas...baru masuk Universiti...dah kena masuk kerja balik.... aku ada lagi 3 minggu cuti beb.... duduk negara orang putih, tapi dapat cuti raya sebulan, sungguh awesome!

lama jugak aku tak usik blog sendiri ni, bukan sibuk pun...duduk termenung je kerja aku kat sini.. aku dah la beraya merempat, beraya dalam keadaan tak ada bilik sendiri.. raya ketiga baru dapat bilik sendiri weyh.... orang lain beraya ziarah menziarah.. aku pulak beraya sambil berpindah rumah.

funny story about this particular set of baju melayu... haritu aku pakai baju melayu hijau ni naik tren..balik dari majlis sambutan raya dekat frankfurt..ada budak jerman sorang ni tegur aku, bual-bual sikit....dia kata baju aku yang berkilau-kilau bergemerlapan ni mesti mahal... dia rasa harga baju aku 500 Euro..!

tu dah lebih 2000 hengget malaysia....gila lah, aku tak pernah ada baju mahal macam tu..

teknik mengapung diri tahap ke lapan belas

tak bawak samping songket, kain pelikat pun boleh....
aku nak bantai tulis entri banyak-banyak sebelum ahad...
ahad malam aku dah mula nak merayap pergi negara-negara sebelah..