! ! BajuLusuhSeluarTampal: mini version of dreams-come-true

Pages

Wednesday, November 17, 2010

mini version of dreams-come-true

masa kecik aku mana ada duit nak beli gula-gula banyak macam ni, sekarang bila dah ada duit sendiri, boleh la nak beli banyak-banyak sampai aku tak kesah pun berapa banyak yang ada kat dalam satu paket tu. bagi aku ni satu benda yang akhirnya jadi kenyataan, muahahahaha!!

ini mimpi jadi kenyataan, aku yang punye. sebab tu tangan aku
benda-benda kecik macam ni, masa kecik memang terasa sangat besa. gula-gula murahan ni pun boleh jadi berkira.

alamak, ada plak rase nak jadi kecik balik, adeh.... dah besa tu jadi besa je la..!


*hanafi jaafar seumur hidup tak pernah makan baskin robin*

3 komen komen oltromen:

manggosteen said...

haha..aku baru 2 kali mkn baskin tu..
itu pon jenuh gak nak memilih kat kaunter tu.

tupaikecik said...

meh dtg cni....ayg belanje baskin....ade vanila.... tapi tak pernah plak jmpa keladi. cotton candy nk.....?

saff'sWords said...

sama sama ! saff anirffas seumur hidup tak pernah makan baskin robin. XD

Post a Comment