! ! BajuLusuhSeluarTampal: korang kadang-kadang kejam juga.....

Pages

Friday, November 19, 2010

korang kadang-kadang kejam juga.....

aku ditujahi dengan perkataan "daging" dari korang.

meh sini aku bagitau, aku raya ni tak merasa daging pun, takde sape nak bagi. nak beli rasa tak berbaloi plak. makan nasi pun sekali je seminggu...

setiap kali aku terpandang perkataan "daging", hati kristal aku terguris, hahahahahha....

arnab ni lagi kesian dari aku, jadi hati aku terubat.
*hatiku bukan coklat coki-coki*

6 komen komen oltromen:

Cik Tqah said...

Cik Tqah pon xmerasa dgg korban taun ni :(

iamnerves said...

uhh..sy dpt makan daing unta..serius sedap..
yummy2..
lala=p

baincardin said...

tadi dpt mkn daging lembu masak kari mamak. sedap gak. hehe ^_^'

ULtradya said...

napa x gtw awai xmerasa daging....nk makan mai la umah beraya...kami suh mak kami masak daging..hehehehe

Watie Rose said...

adoyaii....luahan anak perantau..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

terpesona dengan arnab putih!

Post a Comment