! ! BajuLusuhSeluarTampal: [to shah alam i go]

Pages

Wednesday, November 12, 2008

[to shah alam i go]

Malam smalam mmg pnat gile, nak online pun tak larat nak lama2. Kelas abes kul 830mlm, tu pun bru teori je, arini dah mle praktikal ntah camne la. Tapi ari ni aku nak balik shah alam, rindu duk sana plak. Mungkin aku jumpa saidah kat sana je la, dia balik umah kakak dia nnt.

Maka aku dah tak dpt akses internet lagi..klu dapat pun susah sket la, org punye. Slamat tinggal [celcom broadband]..

Kepada natasha, sila blaja kete lagi.

1 komen komen oltromen:

natasha said...

saidah tu siapa?

wahhhh my nameeee.. *tears*

Post a Comment