! ! BajuLusuhSeluarTampal: Perihal Bahu

Pages

Monday, November 17, 2008

Perihal Bahu

Awal pagi ni jugak (5am) aku byk sgt terpikir pasal bahu kanan kesayangan aku, ye la, aku ada satu je bahu kanan, dan aku seorang [righty]. Aku terpikir knp aku tak amek pembedahan tu awal2, dan sekarang aku sgt memerlukan plak aku dah terlepas peluang utk dpt pembedahan free kt hukm.

[i do enjoy telling the others about my beloved right shoulder eventhough it annoys me sometimes, usually they will awe in fear + amazement + confusion. Nevertheless it’s something people rarely tell.] mlm tu jugak aku mcm terlebih sedih pasal bahu aku, ble aku pikir blek apa yg org len cakap, aku terasa kecik ati.

Aku nak bersukan mcm org len jugak, jadi aku men la badminton mcm org len, aku nak merasa ice skating jugak, aku nak sapu sampah jugak. Tapi dah aku mmg dilahirkan dgn sendi yg tak kuat, bukan aku nak pun aku cedera, bukan aku nak pun sume kesakitan ni, bukan aku nak pun pegi hospital sorg2 dan menyerap segala kesedihan dari wajah2 pesakit lain kat situ, bukan salah aku.........

Bukan salah org len berkata itu dan ini, mereka sekadar bergurau, aku tau tu. Ntah camne aku bleh sedih sgt. Kepada sume org, jagalah badan anda...

Sakitnye mmg tak terkata, ble bahu aku sakit, dia mcm budak darjah 3 menunggu hukuman rotan sebab tak siap kerja umah. Keadaan yang sangat pasti ko akan rase sakit secara fizikal, dan lagi teruk terseksa secara mental sebab tertekan dgn kesakitan yang PASTI akan datang...

Dan bila lutut yang sakit, sakitnye mmg takde beza langsung dengan menoreh kulit dgn pisau, [simple straight strong agony]

2 komen komen oltromen:

Anonymous said...

errr....kerana anda sayangkan sgt bahu anda itu anda x mahu dibedahkah???

hanafijaafar said...

kerana saya syg bahu saya, saya mahu pembedahan.. tapi tak sempat. operation theatre dh full.

Post a Comment