! ! BajuLusuhSeluarTampal: 3.33am 16/11/08

Pages

Monday, November 17, 2008

3.33am 16/11/08

It’s come to this, i dunno, aku cume tak dpat tido. Ikut kan dalam ati aku nak je call sape2, tapi mst sume org dah tido, nk msj pun takut mengganggu. Jadi tangan terasa nak sangat tulis benda ni.

Knp la aku tak ngantuk, mkn byk gile tadi pun tak ngantuk2 jugak ke. Hmm, mngkn aku masih terluka. aku tak bleh cakap aku ok je. Tapi takkan aku nak terus merasa sedih dn kecewa. Aku ajar diri aku utk pandang belakang dan senyum, dan ni la yg kadang2 wat aku senyum sorg2. Pandang belakang dan merasa semua yang baik, semua yang menggembirakan. Mmg takde sape tau camne perkara ni menyakitkan tapi tetap tak bawa apa2 makna klu terus merasa resah kan.

Sebab ni la jugak lagu “what if you” tu tak bleh kuar dari kepala aku, pastu lagu “winter” pun sama. Kepala aku dah jadi mcm [cassette player] yang hanya pusingkan dua lagu tu. Hidup nampaknya lebih sibuk kebelakangan ni,

dgn praktikal yang dah nak abes,

dan sibuk nak siapkan barang utk beberapa perkara mendatang,

dan aku asek kacau saidah je, kesian dia,

dan perihal kewangan peribadi yang turun naik tak pernah menentu,

Hmm..dan semua org di sekeliling yg menjalankan kerja menambah keperencahan idup antara satu sama lain.

Melihat ke depan plak nmpk sume indah je, aku dah nak fly, mulakan idup baru, malah dinner tadi wat aku makin tak sabar nak tinggalkan m’sia je. Melihat ke depan sume nampak byk peluang, byk lagi utk aku rasa. Tapi bukan bermakna aku tak pandang belakang..

0 komen komen oltromen:

Post a Comment