! ! BajuLusuhSeluarTampal: subjek : [grinding]

Pages

Tuesday, November 11, 2008

subjek : [grinding]

Aduh, mamai lagi aku pagi ni. Jap lagi kul 8 dah nak kne ada kat GMI. Aku terpikir camne la agaknye blaja subjek [grinding] dari kul 8 pagi sampai 10 malam, bunyi mcm gila tapi terpaksa sebab nak ganti kelas yg kne [cancel] minggu lepas.

Takpe la, sekurang-kurangnya aku tak la bosan sangat duk umah mcm smalam. Aku gi saje2 gi mcD untuk mkn [lunch] kedua sbb dah tak tau nak watpe, nak ajak org len kuar, sume tgh sibuk exam.

[muscle pain] aku dah ilang...atau lagi tepat, dah kurang. Tiap2 kali aku dapat [muscle pain], mst aku ilang smangat nak wat fisio dan wat aku makin menyampah dengan fisio. Fisio bukan la susah sgt, tapi nak wat badan cukup panas untuk fisio tu yang susah. Stakat ni cara yang paling berkesan nak wat badan aku cukup panas : [jogging at least 1.5km]. kalau aku ada sauna sendiri kat umah kat senang nak panaskan badan, duduk je. [i wonder], bleh ke aku panaskan badan dgn mkn durian je....

[this week i planned to stay in shah alam for couples of days]. Huhu, [dinner] ALG sabtu ni, nak pakai apa pun tak pikir lagi, aku bayar pun blum, kat mana pun aku tak tau. Tak kesah sgt kat mana, asalkan makan buffet dn tak makan hidang. Makan buffet bleh makan puas2 dan ‘tolong’ abeskan makanan yang stdnt ppuan tak amek, walaupun diaorg sepatutnya amek, hahahaaha... dah la korg bdak ppuan, mkn tak yah nak malu2, sendiri yang rugi.

1 komen komen oltromen:

Anonymous said...

dinner batch 7, yang buffet itu juga tak mengenyangkan walaupun buffet.

sumber: lelaki2 batch 7.

Post a Comment