! ! BajuLusuhSeluarTampal: kemas la bilik walaupun musim exam

Pages

Thursday, January 27, 2011

kemas la bilik walaupun musim exam

exam dah nak start, benda paling penting adalah kemas bilik bagi kemas berkilat-kilat sampai silau mata oltromen.

aku tak tipu weyh, memang kena kemas, kalau tak nanti bakal menyesal on the spot.

bila bilik sepah, rase menyampah plak aku nak studi dalam bilik ni, arghh!! siap-siap pakai baju tebal, kasut spike supaya bila pijak ais pun tak jatuh tergolek depan gadis, sembur deodourant sampai aku dan bilik aku terus wangi, floss gigi dan apakejadah sume yang lain.

straight lagi pegi library....

the only free tables................are outside

ARGGHHHHH!!!


kredit untuk gambar rage face :kevinwuphotography.com   tapi aku rasa gambar ni memang takde copyright

0 komen komen oltromen:

Post a Comment