! ! BajuLusuhSeluarTampal: helmet ini macam bes

Pages

Saturday, January 15, 2011

helmet ini macam bes

aku tak dapat tahan nafsu aku untuk menulis benda ni walaupun sikit je...

aku rasa aku nak helmet mcm torpedo boyz, sila rujuk gambarajah di bawah. kalau boleh dengan baju pun aku nak, hahahaha...

ini macam ultraman + power rangers, *kagum*
kredit kepada last.fm

tak kenal sape torpedo boyz ? yang penting mereka bukan new boyz, mereka ni group electronica / funky yang buat lagu dalam bahasa england, jepun, dan jermen.   d-(^.^)z Good Job!

aku suka satu ni je dari lagu mamat-mamat torpedo ni, dan aku suka video klip untuk lagu ni.



*haha,mcm tu la bunyi orang jepun cakap jermen*

4 komen komen oltromen:

cik ungu said...

hahaha sengal gila vc.

pastu kalau pakai helmet tu boleh lawan raksasa ke eh?

farah hairuddin said...

nk amek lagu ni letak dlm blog gak boleh x???hehehe.menarik kot~

hanafijaafar said...

@cik ungu

lawan raksasa tak boleh, tapi raksasa jeles sebab dia takde helmet hebat...

hanafijaafar said...

@farah hairuddin

silalah amek lagu tu, bukan aku punya. torpedo boyz punya.

Post a Comment