! ! BajuLusuhSeluarTampal: kadang-kadang kek itu bukan untuk engkau.

Pages

Friday, September 3, 2010

kadang-kadang kek itu bukan untuk engkau.

korek-korek komputer lama kat umah aku ni, aku pun jumpa la gambar kek ni. aku tak tau kewujudan kek ni, aku rasa mak ayah aku saje rahsiakan sebab tak nak aku kempunan tak dapat makan kek yang ada nama aku sendiri......

tulisan atas kek tu nampak macam lava gunung berapi la plak, mcm bes je....

4 komen komen oltromen:

sitihawa said...

alalalalala....ciannye.... nnt ayg blk kite bli satu kek..tlis name abg penuh2 satu kek... pastu abg mkn nk abiskan sume pon blh... kite bli sebijik mcm dlm gamba... okeyh....?

hamzah ian said...

sedap2..

GaDis CoMeL said...

bang,

nanti atas tu letak nama yu dgn nama ai okeh?



hehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

nak cikettttttttttttttttttttt!!!

Post a Comment