! ! BajuLusuhSeluarTampal: bertukat menjadi...............edward cullen

Pages

Friday, September 17, 2010

bertukat menjadi...............edward cullen

lelaki baru minggu lepas beli pencuci muka : siti hawa, dah naik kapal blum?

kekasih jarak jauh (KJJ) : belum, tapi dah masuk gate....

============================================================

lelaki baru minggu lepas beli pencuci muka : siti hawa, nak makan lagi ke? tadi dalam kapal bukan dah makan kan?

KJJ : aii lapa gle, sampai india je terus nak lapa.

lelaki baru minggu lepas beli pencuci muka : hoyeah, silalah makan sampai jadi berat ye...



dari konversasi di atas, bolehlah pelajar-pelajar merumuskan bahawa lelaki itu menggelabah nak bagitau satu dunia dia baru beli pencuci muka. mintak maaf la adik-adik pelajar sekolah, aku ni memang teruja setiap kali beli pencuci muka sebab memang jarang guna pun. bila dah beli rasa macam dijanjikan muka jadi hensem lepas beberapa minggu....

tapi bila tak hensem-hensem jugak, aku terus merajuk setahun tak nak cuci muka... ingatkan dapat la muka aku hensem raya aritu, tapi kecewa.... korang tak kecewa ke?

seterusnya para pelajar jangan terkeliru dengan KJJ, ini bukan JKKK tau. KJJ tu duk jauh kat india tu, pegi belajar medik susah payah, nak balik raya pun kena ponteng kelas. haaa....sape cakap india tak jauh?! SAPE CAKAP??

hehe, memang tak jauh pun tapi sebab aku lelaki tak hensem di atas tu dah nak dekat dua (2) tahun tak jumpa beliau, maka sangatlah syahdu... syahdu weyh, dalam lama tak jumpa tu jugak la aku ditunangkan... bila dah syahdu, bolehlah korang layan lagu tangkap leleh..aku tak dengar lagu tangkap leleh ni, geli pun ada...jadi korang tolong layan untuk pihak aku je la ye.

akhir kata, sape ada pencuci muka yang boleh buat muka jadi hensem?

2 komen komen oltromen:

PinTu_Gua said...

aku tak dapat nak berikan pencuci muka yg buat hensem. Tapi, pencuci muka yg buat ko cantik. Nak? haha

sitihawa said...

huhuhu...tak yah pakai pencuci muka pon kamu dh hensem dh.....

Post a Comment