! ! BajuLusuhSeluarTampal: kau pelancong.

Pages

Sunday, December 5, 2010

kau pelancong.

kenapa sibuk nak melancong ke luar negara, negeri-negeri dalam malaysia pun belum semua ko sampai lagi....

orang macam ni boleh masuk kategori pengkhianat negara tak? ke kasar sangat macam tu....

*aku harap ada orang boleh lawan ayat aku yang ini.*


ini malaysia, rugi je kalau tak pegi.

5 komen komen oltromen:

kotak said...

jom pergi honeymoon.........~

❀aRaBeLLa❀ said...

memang kasar gile ayat tu..selalu statement camni orang yang jeles tak dapat pegi je..hehe..org tua2 kata jauh perjalanan luas pengalaman..time muda2 senang nak ke tempat jauh-jauh kudrat kuat lagi..

hanafijaafar said...

aRaBeLLa > hehe, aku tau tu. tapi dengan keadaaan aku sekarang ni la aku berani cakap macam tu. err, paham ke...?

♥e'in♥ said...

tol laa.. dlm m'sia byk tmpt yg menarik.. cube tanye owg yg g holiday kat overseas 2.. mesti dowg xpenah holiday kat m'sia..

Namie Amir said...

sokong cakap aRaBeLLa, muda2 pergi luar negara dulu..bila dah tua melancong dalam negara plak.. :-)

Post a Comment