! ! BajuLusuhSeluarTampal: harapan aku ?

Pages

Wednesday, October 20, 2010

harapan aku ?

korang kenal labi-labi tak? tak...bukan labu labi dari filem hitam putih tu, tapi haiwan betul ni... 

nama orangputih : softshell turtle

aku cuma nak bagitau aku pernah buat upacara pengebumian sekor labi-labi masa aku kecik dulu. kubur dia kat tepi taman permainan, antara dua pokok betik. kalau rajin boleh pegi cari ye rakan-rakan..

aku jumpa labi-labi tu tak gerak-gerak dah 3 hari kat tempat sama, jadi aku tanam la..

oh, rajin plak kan aku pegi gaji kubur untuk labi-labi. kubur orang tak nak galikan plak...

harapan aku, hmmm.... aku harap labi-labi betul mati la masa aku tanam beliau...

yey, tak lari tajuk.

3 komen komen oltromen:

ateeka amer said...

mandikan tak labi2 tuh sebelum tanam? ;p

hanafijaafar said...

haha, tak mandikan. aku rase aku tak blaja lagi cara-cara mandikan mayat labi-labi, hahahahahaha

syukruzlan said...

aku pernah kuburkan sekor arnab yang aku pelihare...siap kapan lagi tu...tapi lupe nak mandikan...solat pon tarak!! hohohoho~

Post a Comment