! ! BajuLusuhSeluarTampal: spageti biru di atas atap hentian bas ?

Pages

Monday, October 3, 2011

spageti biru di atas atap hentian bas ?

lebih kurang 2 minggu lepas aku ada kat barcelona, banyak lagi benda aku nak buat kat barcelona tapi masa pendek sangat...

benda yang aku sempat buat adalah naik "tour bus"... bas ni 2 tingkat, duduk atas memang seronok, pemandangan cantik bla bla bla... tapi perit jugak la kena tahan cahaya matahari sebab bas ni buka bumbung atas.. bak kata orang putih : topless.

demi melupakan kesakitan menahan serangan cahaya matahari, aku pun main snap-snap gambar.. terjumpa la pulak benda ni..


serius, mula-mula aku ingat ini taik burung merpati... hebat jugak la merpati kat sini boleh berak warna biru.. jom zoom gambar lagi sikit...


earphones rupanya... aku pasti 90% dari yang ada kat atas bus stop ni elok lagi.. earphones ni pelancong buang dari tingkat atas bas sebab tour dah habis... pakai 2 jam je..

jadi siapa-siapa yang rasa selalu hilang earphones, boleh ambil percuma kat atas bus stop... susah tau nak jumpa earphones warna turquoise..

6 komen komen oltromen:

abghani said...

klu kt malaysia mt gian dh ambil dh

Cik Eka said...

lohh..ingat kan ape benda..

hik hik hik...

earphone upo ea

chemay said...

kalau warne pepel.
chemay ambik.
hehe
:)

yusuflaili said...

Salam;
bukan mat gian je..akupun kalau ada kesempatan aku ambik jugak..

ღ p!nk veLvet ღ said...

kemain byk earphone dorang buang ... ape kata p amek n sedekahkan kat sume kwn blogger? hahaha~~

Anak Timur said...

kalau kat tempat aku pun ak sebat ni...

Collagen Powder | ESP – Soy Protein Isolate Powder | GLA Complex | Omega Guard | Vita-E Complex | B-Complex | Vita-Lea | Alfalfa Complex | OsteMatrix | VIVIX | Vita-Lea for Children | Chewable Vita-C 100mg | Zinc Complex | Lecithin | Nutriferon | Meal Shakes | Herb-Lax | Cinch Shake Mix | DTX Complex | Sustained Released Vita-C 500mg | Performance Maximum (Pure Hydration Drink) | Garlic Complex | Advanced Joint Health Tablet | Peppermint Ginger Plus | Cinch Energy Tea Mix | Caratomax | Herbal Blend Multi-Purpose Cream |

Post a Comment