! ! BajuLusuhSeluarTampal: jgn la dtg lagi wahai semut

Pages

Wednesday, December 31, 2008

jgn la dtg lagi wahai semut


Haha, akhirnya aku isi jugak borg tapisan keselamatan ni lepas mak ayah aku paksa, mmg patut kne paksa pun sebab dah lama aku dpt tapi tak isi2 jgk. ahad aritu aku gi tido umah kat sepang, umah keluarga aku jgk, isnin dah balik. Tapi rabu (ari ni) mak ayah aku ajak gi sana lagi, aku malas la plak. Bes jgk duk sana sekali sekala, pagi2 lepas solat subuh, klu ada angin kuat, tu yang paling aku ske. Kuatnye angin tu lagi ganas dari angin mcm nak ribut petir, pantai akan jadi ganas, langit gelap dgn awan itam, tapi tak ujan...angin akan bawak awan2 tebal tu masuk lebih dalam ke daratan.

Knp aku ske keadaan mcm tu, sebab aku jahat. Ble pagi2 mcm tu, aku nek moto lalu tepi pantai. Bawak [slow2] je sebab nak tgk org berkhemah kat tepi pantai tu. Diaorg ni dah la bangun lagi lambat dari aku, bangun pun sebab ada angin kencang tu. Mase tu la bleh tgk khemah terbang, org hampir terbang, baju2 terbang, pasir terbang msuk mata (sakit, pedih dan wat air mata bertakung). Bes tgk org mempertahankan khemah masing2, haha jahatnye aku tgk je, bukan nak tolong.
gmbr tu bukan kat sepang tau, gmbr tu kat aku amek kat muar 3 tahun lepas mase sisa2 idup aku kat muar tu ada lagi sehari je. aku tau gmbr tu cantik, hehe...

Pasal [surgery] yang harga dari rm8000 – rm18000 tu, mungkin akan jadi rm5000 je sebab aku wat kat hospital kerajaan dan aku tak wat sekarang. Nnt aku balik cuti aku wat la, bulan 7 nnt. Terkesima jgk aku tgk hospital serdang tu, cantik rupenye kat dlm...cantik sgt.

Tapi knp ntah semut2 ni berminat nak merayau2 kat [laptop] aku, aku risau dan bengang sbnrny. Ntah mane2 celah la semut ni nak masuk. Diaorg ni tak reti membaca lagi kot, semut ni ingt jenama [laptop] aku ni jenama gula2.

>>sebok la kamu wahai semut2 sekalian<<

4 komen komen oltromen:

natasha said...

"aku tau gmbr tu cantik"
hampeh ko.

dah kat sepang bukannnnn nak turunnnnn kliaaaaaaaaaaaa~~~~

huheh

hanafijaafar said...

aku punye sepang kan pedalaman negara.. nnt aku fly aku trun klia, kui3..

~*puding caramel*~ said...

memerhati buat kita berfikir. fikir ttg orang selamatkan khemah.erk..terpulang pada apa yg difikirkan [ape aku merepek ni]

maafkan saye. saje singgah.

donutcokelat said...

ko nak tengok ape sebenanyer kat khemah tu..
hahahaha~
fifi keji~

Post a Comment