! ! BajuLusuhSeluarTampal: sedapkan hati.

Pages

Friday, December 9, 2011

sedapkan hati.

aku tak ada kereta dan cuma ada basikal je. nak pegi mana-mana pun naik basikal, bandar Aalen ni pulak boleh tahan berbukit bukau... tak lama lagi salji akan turun berguni-guni dari langit.. habis la laluan basikal semua penuh dengan salji.. basikal tak boleh lalu, hmmm....

setiap kali rasa lemah sangat sebab tak ada kereta, aku tengok gambar ni..

sumber: flickr carltonreid

11 komen komen oltromen:

✿ pink velvet ✿ said...

sekarang baru tau kenapa sy gemok ... sebab takde basikal, hahaha~~

kotak said...

sbb tu la awak bes..sbb ade beskal.

✿ cik pieQa ✿ said...

baeklahh, faham suda.

sekarang jugak harus keluar g beli beskal .

cik ungu said...

jap lah.

tak nampak ke aku tengah bersiap2 nak pergi beli beskal bundle ni?

missNick said...

hehe best apa naik basikal...aku suka walaupun aku takde basikal...ye la dok kat tengah2 KL ni nak berbasikal mcm mana...nak kena langgar boleh la...

syiela said...

hahahaha.. kena beli beskal lepas ni

Mario said...

bagus betul la gamba tu..

Nana said...

Ade lagi ea org naik beskal..kat kampung aku budak2 nye semua berlagak,ronda petang2 pun nak naik motor.

Picoz Shupalula. said...

naik basikal lah sihat. hahaha

Mak Wardah said...

Bestnya blog awak...follow u dr Hanis Azla

Anak Timur said...

bagus gambar tu..

Collagen Powder | ESP – Soy Protein Isolate Powder | GLA Complex | Omega Guard | Vita-E Complex | B-Complex | Vita-Lea | Alfalfa Complex | OsteMatrix | VIVIX | Vita-Lea for Children | Chewable Vita-C 100mg | Zinc Complex | Lecithin | Nutriferon | Meal Shakes | Herb-Lax | Cinch Shake Mix | DTX Complex | Sustained Released Vita-C 500mg | Performance Maximum (Pure Hydration Drink) | Garlic Complex | Advanced Joint Health Tablet | Peppermint Ginger Plus | Cinch Energy Tea Mix | Caratomax | Herbal Blend Multi-Purpose Cream |

Post a Comment