! ! BajuLusuhSeluarTampal: lelaki bukan sekadar nak jadi kawan ?

Pages

Thursday, December 8, 2011

lelaki bukan sekadar nak jadi kawan ?

perempuan, kau ada kawan lelaki? maksud aku, kawan semata-mata... bukan pasangan bercinta ke apa..

ada? okeh...boleh terus membaca.

walaupun kau rasa, dia sekadar kawan..mungkin lelaki-lelaki itu bukan sekadar nak jadi kawan... nah video youtube. aku tak bertanggungjawap dengan video ni, risiko sila tanggung sendiri..

video ni pasal satu survey ringkas, mungkin ada yang ubah pandangan terhadap lelaki lepas tengok video ni..


7 komen komen oltromen:

cik ungu said...

ok. taknak kawan kau.
aku dah tau kau suka aku.



hahahahahhhaa.
cam bongok kan.

E Ja said...

lainnya cara pemikiran pompuan ngan laki kan...so dats y la slalu si laki cpt jeles lau gf dye ad kwn laki rapat...dorg phm yg laki ad tendancy nak suka kwn pompuan dye. sedangkan si gf ni mati2 nak tegaskn yg dia juz fren ngan laki tu,xde pe2 lebih dr skadar kwn....hmmm...

kotak said...

huhuhuhu....sekarang ni nk gelak guling2.

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

hoho.... g2 ke.. hurm..

cik bulan said...

seriyesly??hahha..tkjut aku.haha

gem said...

haa.... baru korang tauu...
yg boleh cakap "dia cuma kawan biasa aje...." tu SELALUnya perempuan. Lelaki kalau cuba jadi kawan biasa, tapi takder sekeet pun feeling...amatlah impossible.

Anak Timur said...

haha..org perempuan dah tak nak kawan ko dah lepas ni..

Collagen Powder | ESP – Soy Protein Isolate Powder | GLA Complex | Omega Guard | Vita-E Complex | B-Complex | Vita-Lea | Alfalfa Complex | OsteMatrix | VIVIX | Vita-Lea for Children | Chewable Vita-C 100mg | Zinc Complex | Lecithin | Nutriferon | Meal Shakes | Herb-Lax | Cinch Shake Mix | DTX Complex | Sustained Released Vita-C 500mg | Performance Maximum (Pure Hydration Drink) | Garlic Complex | Advanced Joint Health Tablet | Peppermint Ginger Plus | Cinch Energy Tea Mix | Caratomax | Herbal Blend Multi-Purpose Cream |

Post a Comment