! ! BajuLusuhSeluarTampal: negara ini tiada rapidKL

Pages

Thursday, February 11, 2010

negara ini tiada rapidKL

aku naik bas



nak pulang ke rumah kerana tak mampun untuk larat berjalan dalam kesejukan bersalji



aku duduk di kerusi bertentangan dengan wanita tua yang aku rasa dah merasa perang dunia kedua



rajin betul nenek ni berjalan-jalan



aku bosan, dari itu aku selongkar dompet aku



aku jumpa tiket ini



aku pelik



bagaimanakah dengan cara apa sekali pun tiket ini boleh mengakhiri di sini



ini tiket rapidKL



ini dalam bahasa melayu.

.

.

.

.

.

.

rupanya tiket ini dari Ogos 2008



maka aku pun gembira sebab ada benda untuk diangankan. apa yang jadi pada ogos dua ribu lapan?

6 komen komen oltromen:

NI said...

keputusan a-level daku dan jua kamu. kahkah.

donutcokelat said...

kau sesatkan aku kat KL.

hanafijaafar said...

NI: oh tidak, masa tu aku dah tau aku dah lepas a-level. tapi kamu aku tidak pasti bila.

atiqah: eh, sesat2 tu lama lagi sebelum dari tu kn...?

donutcokelat said...

ha ah la.. sebab bulan ogos aku dah ada di "tanah air"

hanafijaafar said...

atiqah, aku tahu betapa ko sayang dengan tanah air ko. huhu...

miss capricorn said...

tiket bas dating dengan hawa barangkali

Post a Comment