! ! BajuLusuhSeluarTampal: niat tak puasa...

Pages

Sunday, August 30, 2009

niat tak puasa...

aku berniat untuk tidak berpuasa esok hari. ini bukan suka-suka ya, ini kemestian. namun untuk aku, bukan untuk kalian.

lagi beberapa jam aku akan masuk wad dan esok aku akan melalui surgeri. difaktorkan bahawasanya surgeri ini akan melibatkan pelbagai barangan aku memasuki dan ada sebahagiannya terus menginap di dalam badan aku, maka tiadalah aku mampu untuk berpuasa. tambahan, bius pun mahu masuk juga.

doakan aku dapat nurse cun ya.

6 komen komen oltromen:

ISMAWARNI said...

eeeee....gatal la anda ni....sempat lg tuh.

sacha_fame said...

sakit tu sekejap je..aku di sini mendoakan agar kau
selamat..setiap sakit yang di beri oleh Allah adalah peghapus dosa2 kecil..tabah ye..aku doakan..aminn..alah, lagipun klu dah jumpa dgn nurse cun,konfem x sakit punye kan?

Muhammad Afif said...

sempat tuh menggataiii!!!! =)

~*puding caramel*~ said...

fuh..mentakutkannya.

semoga cepat sembuh

sitihawa said...

ade hati lagi nk mengade..
dh sihat nnt..siaplah kamu!!

fuzzyskuzzy said...

hai jiran yg da lme x jmpe! hehehehe.... ;)

wehh ko surgeri ape neh?

Post a Comment