! ! BajuLusuhSeluarTampal: bangun jam 3 pagi untuk menulis ini?

Pages

Sunday, July 18, 2010

bangun jam 3 pagi untuk menulis ini?

semester 1 : 5 kertas dalam 5 hari berturutan
semester 2 : 6 kertas dalam 6 hari berturutan, ya, sabtu pun kena jawap peperiksaan, sadis sungguh.
semester ini : 5 kertas dalam 15 hari, hahahahahhaha

aku risau juga dengan jadual kali ini yang sangat berkontradiksi dengan kekejaman jadual-jadual peperiksaan aku di zaman lepas. ini kali pertama aku diberi ruang untuk tidak mati tersepit antara subjek peperiksaan. dan sekarang aku cuma tinggal satu lagi subjek untuk dihabiskan.

jadual longgar ini adalah hasil dari kewujudan benda bernama Kejuaraan Dunia Bola Sepak FIFA. nama yang popular adalah World Cup dengan singkatan WC. tapi setiap kali aku terbaca singkatan WC, aku terus teringat akan tandas dan bilik air. WC kan water closet, singkatan rasmi untuk tandas dan bilik air.

oh, kisahnya ada pelajar yang memohon tempoh peperiksaan dipanjangkan demi memenuhi keperluan menonton bola sepak. permohonan berjaya. aku suka. kau suka. tapi orang jerman akhirnya tak suka sebab kalah di separuh akhir, muahahhahahhahhaa!

tempoh peperiksaan yang longgar-longgar ini juga membuat aku lebih merancang bagaimana untuk menghadapi cuti musim panas kelak, merancang untuk peperiksaan sedikit-sedikit saja.... aku rasa aku sudah separuh bercuti pun. oh, janganlah ini membawa aku kepada kehancuran.

huu...apa yang aku mahu buat cuti musim panas ini. sesungguhnya cuti musim panas harus dimanipulasi dengan rakus kerana aku tidak suka berjalan-jalan di cuti musim sejuk. keluar rumah di musim sejuk hanyalah menjerumuskan diri ke dalam kesakitan nyata.

0 komen komen oltromen:

Post a Comment